Apie mane

mano senieji namai:
http://raimundatos.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės išmaldautos.
Dainos nenoriu išmeluotos.
Gyvenimą kaip širdį skauda.
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš degu būty sudegti,
kaip moku. - be jokių taisyklių.

Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai visa aš..........







2014 m. spalio 3 d., penktadienis

MERLIUKAS - MIEGALIUKAS

iš žaismingai margos marlės gabalėlio sukurptas miegaliukas berniukui. ausytės iš nosinytės. labai mielas ir neįpareigojantis daikčiukas einant lankynų..........




didi pagarba idėjos autorei ir konsultantei http://dianos-dygsniai.blogspot.com/

saldaus ir ramaus miegelio visiems augantiems leliukams 

raimundata@gmail.com
tel. 861016123, 845581015

1 komentaras:

  1. Na, dabar aš imsiu iš tavęs idėją ausytėms :) Visos sudedamosios dalys, kai jau miegaliukas mažyliui nebebus reikalingas, bus naudojamos ilgą laiką :)...

    AtsakytiPanaikinti